Vem försöker jag ljuga för?

Den nakna sanningen!


1, Rökt hasch & skrattat så mycket att jag har gråtit
2, Blivit kissad på & skrikit
- Aj aj det svider
3, skrämt barn så dom bokstavligen har rullat nedför slänten.
4, Frågat polisen om det är olagligt att kissa offentligt för att en liten stund senare sätta mig bakom patrullbilen & göra mitt behov.
- Som kvinna behöver man ha skydd av paragrafryttare när man är ute!
5, Sovit i fyllecell
6, vandrat the walk of shame tidiga söndagsmornar när man har varit ute & härjat med sminket hängandes i knävecken & glorian som en fotboja.
7, Tagit LSD & hamnat i medeltiden & fått ducka för hästar & skrattat hejdlöst
8, svamp är inte bra, då ligger man & smyger på telefonkiosker
9, ifrågasatt en nybakad polisaspirant om man verkligen fick se ut som henne.
10, skrattat åt Peter när han kravlade upp ur diket bara för att inse att polisen stod bakom våran bil med blåljuset på....jag ÄR snäll rar & timid!
11, kladdat med sprutgrädde & mango.
Man har lekt bra när lgh innehavaren hittar mango uppe i taket...ha ha ha ha
12, Rivit ner en fullt fungerande  (ICKE) duschstång......mohahaha


Detta är nog det mildaste jag kan skriva utan att gå över gränsen!
Jag har gjort så otroligt mycket att det är en OMÖJLIGHET att få med en bråkdel.
Vissa saker är också till för att hållas dolt......mohahahaha


Mini mimsan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0