If I wanted to listen to an asshole

Så här är det va!




Det märkliga i kråksången som jag personligen har märkt, det är hur andra uppfattar & har sina personliga åsikter om saker & ting & dessutom allting runtomkring.
Dom har åsikter om hur människor väljer att leva sina liv, dom har åsikter angående andras val etc etc.
Dom anser att vissa saker är konstiga & märkliga bara för att det råkar falla utanför deras egen ram av vad som skulle vara normalt.
- Gud så jag är trött på människan mellan varven.
Jag har också åsikter & synpunkter.
Jag kan till exempel inte förstå hur man kan utsätta sitt/sina barn för ett kontinueligt missbruk år ut & år in.
Jag kan inte förstå hur man kan förstöra sin kropp så till den mildaste grad att man i slutändan hamnar i ett sådant stort behov av andras välvilja att hela tiden finnas till hands.
Jag förstår mig heller inte på dom som hela tiden måste ha sin "tycka synd om sig själv" attityd, när det är bevisat att deras levende själva har tagit dom dit dom är idag.
Men det är mina åsikter & känner jag då inte personen ifråga personligen sitter jag heller inte & diskuterar detta.
Just därför har nu Mim en liten uppmaning så här inför jul & det kommande nya året
- get yourself a life,  jag börjar bli jävligt trött på dina kommentarer & åsikter.

- sluta fiska för det finns ingenting att fiska om!
Det som kan tyckas "normalt" för en kan kännas onormalt för någon annan.
Men vem är du som person som ger dig själv rätten till den bedömningen?

-
If I wanted to listen to an asshole, i´d FART!



Mimsan have spoken & önskar samtliga sina läsare en trevlig & mysig jul!





Ett Grattis även till M´s son som fyllde år den tjugonde



Ina Scott alias Madame Mim......."the word witch"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0