Tomorrow is the big day

Så här är det!



I morgon är den dagen som bestämmer en del av framtiden.
I morgon är kanske den dagen som jag får reda på hur saker & ting kommer att fortlöpa.
I morgon är den dagen då det gäller att visa framfötterna & sticka ut hakan.
I morgon är det dax för min arbetsintervju.
Jag ser fram emot den med en skräckblandad förtjusning.
Skräckblandningen handlar mest om the first impression.
Jag kan inte påstå att jag är yber blyg av mig som person, men & andra sidan kan jag inte visa my crazy side heller.

- BALANSGÅNG tror jag det heter.

Bjuda på sig själv men samtidigt ge ett gott & sansat intryck.

Men vet Ni?

- Detta kommer att gå kanon!

Så i morgon har alltså dagen D kommit som jag har sett fram emot sedan förra veckans samtal


Mimsan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0