Pause

Så här är det va!


Fortfarande bloggpause.
Det händer så mycket just nu att jag bokstavligen vänder ut & in på mig själv.
Vad framtiden har att utvisa vet jag inte i dagsläget.
Jag tar en dag i taget & ibland enstaka minuter.
Jag försöker fokusera på det som är viktigaste vilket i nuläget är ett arbete.
En sammanfattning angående bloggpausen kommer när jag känner mig redo för det.
Vilket jag inte vet här & nu.
På torsdag ska jag iväg på en arbetsintervju som jag skänker stora förhoppningar till.
Det är en 90% tjänst som personlig assistent.
Får jag nu detta arbetet kommer många nya dörrar att öppnas vilket i nuläget är guld värt.
Trägen vinner
- Eller hur var det?

- so while you wait for the next blog post from me, you will employ you with something else.





Trevlig vecka önskar Mim sina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0