10 saker ni bara har misstänkt

Ocensurerade sanningar naket & helt öppet



- Jag har gått i pyjams på en Rammsteinkonsert
- Stått på Siba en längre tid i kön & väntat & skriker tillslut
--------------Määäääääääään jag behåller min plats i kön!------------
- Jag har druckit så många tequila att det fanns dom som trodde att detta går aldrig vägen, guess what, det  gjorde det!
- Nästan kört "sprinklersystemet" i rejäl nedförsbacke något överförfriskad i Kroatien
-----------------------Pinka aldrig i nedförsbacke!-----------------------------
- Sprungit naken genom hotellkorridoren iförd endast väst
- Skrattat så mycket att jag har pinkat på mig, dock i vattnet.
--------------------Frykenstrand i sommras, oups, vad säger man?-----------------
Kokat nudlar i en gammeldags kaffekokare för att jag var för lat för att diska en gryta
-------------------Jaja men kan inte vara på hugget jämt-----------------------------
- Har ätit en hel del äckligt som andra förmodligen skulle tacka blank nej till
---------------------Smaken är som baken...............mohahahaha-----------------------------
- Gråtit till töntfilmer & det är bara så lite jag det kan bli
----------------------Men det har hänt---------------
- Kräkits i ett glas & försökt få Mikael att dricka upp det.
---------Så fräsch är jag, alternativt omogen, ska tilläggas att han inte ville!------------
- Utmanat så mycket att jag själv har blivit utmanad & har fått tagit konsekvenserna.
-----Den ena triggar den andra värre & då går det som det går, för inte ballar man väl ur?------------





Hoppas att jag med detta har förstärkt eran bild av mig!



Gott Nytt År på Er alla önskar Mimsan den förskräckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0