Sjukt, eller?

Jag är sjukt sprallig, helt enkelt på ett för djävla BRA humör!
Jag har tagit mig ett långbad, spelar Ironica på hög volym.
Hade jag varit riktigt navlad, hade jag tagit disken innan badet, men icke!
Jag kan bada igen om så skulle vara!
Ikväll ska jag bjuda på middag, mest som tack för att vissa personer finns i mitt liv.
Dom finns där vilkorslöst & utan krav.
Under veckan ska jag även bjuda en annan vän på middag, samma där, han finns i alla väder, trots mina olika skepnader.
Jag får vara mig sj, men ALLA personligheter.
Känns skönt & tryggt!
Vidare har jag ringt Ikea.
Mannen i huset hittade en kalas fin bäddsoffa till dottern som hon skulle få i julklapp.
Jo jag tackar ja.
Vad vi fick, var en KLÄDSEL till bäddsoffan.
För 2.500 kr, HALLÅ!
Hipp hipp hurraaaaaaaaaa, den vill vi inte ha!
Jag trodde ett tag att vi var tvungna att skicka tillbaka den, då den var beställd över nätet.
Icke!
Så om gud vill & arschlet håller, så kanske jag kan få hjälp av cornsnake i morgon.
Har ju ingen egen bil för tillfället, den sten dog när den....harklar mig diskret.......globala uppvärmningen kom.
DAMN vad jag hatar VINTER!
Nu till disken.
Dax att göra måsten.
Jag ska dessutom sätta mig & söka ett jobb innan jag drar iväg på em.

Vad ska Ni göra idag?


Fridens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0