Så barnsligt lättroad, men dom SKA ju ha svar på allt!

Vet Ni?
Man behöver inte ALLTID vara seriös & vuxen.
Jag har & kommer alltid ha, mitt barnasinne kvar & tur är väl det!
Livet blir förbannat trist & tråkigt utan det!
Men låt Er inte luras, jag har en sida & en ådra, som är väldigt drivande & extrem seriös också!
Men mellan varven måste man få tillåta sig att ta av sig vuxen rollen & bara få vara!
Det är sånt som gör att man orkar med vardagen!
Nu till det sakliga!

Stackars 118800!
Igår var jag ju bara TVUNGEN att ringa dit.
Det bokstavligen kliade i fingrarna på mig!
Sagt & gjort, jag lyfte luren.
Jag utgav mig för att vara anställd hos SMHI.
Talade också om att vi gjorde en 24 timmars undersökning
& att vi ringde runt till olika människor, ink telefonbolag,
Vidare frågade jag vart i 054:a området det åskade.
Åskar säger hon & jag hör på hennes röst redan där, hur hon är helt av banan.
Jag fortsatte att ställa mina frågor.
Med knapp marginal lyckades jag hålla mig för ett totalt psykos rus!
Tryckte lite extra på, att dom minnsan själva har sagt att dom har svar på allt
& undrade om detta var helt sannings enlig information.
Stackars den kvinnliga telefonisten!
Hon höll på att få hybris på mig.
Själv gjorde jag mitt yttersta för att hålla masken!
Funkade extremt bra, TROTS att delar av familjen höll på att avlida av skratt.
Stålsatte mig rejält, fram tills,
att telofonisten var så perplex att jag inte längre klarade av att hålla mig.
En skrattsalva utan dess like uppstod, för ni trodde väl inget annat?*s*
Tänk så man kan roa sig på "andras" bekostnad......stygg kicka är jag!
Men utger man sig för att ha svar på allt, så är det upp till bevis som gäller!
Hur var det nu igen, är jag 37, eller är jag SJU?
Skit samma, telefonisten skrattade också väldigt gott till slut
& önskade mig en fortsatt trevlig kväll.
Så såg våran fredag kväll ut........helt GALEN & helt SJUK, men kul!
Hur såg Eran ut?



Fridens Liljor


Kommentarer
Postat av: Tezz

så klockrent när det gäller dig inte ett dugg förvånad av ditt tilltag.

själv smsade ja till RAKEL som ocå säger sig ha svar på allt å skrev BDSM det var ca 3 månader sen å har inte fått nåt svar än.



krams

2010-01-09 @ 13:40:53
Postat av: Ina

Skrattar, ja jag vet inte riktigt VAD jag fick för infall igår, men kul var det....skrattar.

Sms:a rosa socka" & se vad du får tillbaka....ha ha ha.

Kram snäckan!

Postat av: cornsnake

Tack för dagens garv!

Tur att du inte frågade var det gick att köpa smuggelsprit billigast.

Nästa gång kan du ju fråga vilken mat som passar bäst till kall kolsyrad glögg.



Keep up GREAT work!

/Den lame fan. s

2010-01-09 @ 14:05:46
Postat av: Ina

Promise!

Jag har så många frågor på lager att hälften hade räckt.

Men nu måste jag lägga locket på ett tag, dumt att slita ut alla roliga saker på en gång flinar

Postat av: Håkan

Haha, så jävla kungligt!

2010-01-09 @ 18:03:45
Postat av: Ina

Tackar tackar, jag gör mitt bästa för att vara lite lagomt obekväm så där....skrattar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0