Dax att uppdatera även denna blogg.

Helgen som gick var relativt lugn.
Nåja, bortsett från fredagen som kantades med en del ur flippade tok skratt.
Men det har ju ni läsare redan fått tagit del av.
I måndags bjöd jag på mat, kyckling, ris & curry sås, kantat med några öl & kaffe med baileys.
Det blev lyckat som alltid, för jag kan jag!
Mycket skratt blev det också.
Förstår inte, men är det så att lika barn verkligen leker bäst?
Eller är det så att lika barn knasar till det mest?
Är man för lika, så höjer ingendera på ögonbrynet.
Att vara lika är nog bra, till en viss gräns, TROR jag!
Tisdagen var pigg, trots öl & baileys.

Som den sanna vän jag är, städade jag upp efter måndagens bravader.
Tog sedan en lugn hemma kväll, med levande ljus & ett långt varmt bad, som jag hade spetsat med några droppar aroma olja.
Pratade en stund med Maken, innan det hade blivit dax att hoppa i säng.
Idag har det städats.
Ingen glögg, inga jul saker!
I morgon blir det hockey, man kan ju alltid hoppas på att dom denna gången har tagit av sig skridsko skydden innan dom kommer ut på isen.
Sen att vi har gjort oss av med Lee Goren, är ju bara att applådera åt!

Nu kanske vi ÄNTLIGEN kan koncentrera oss på det verkliga........att SPELA hockey.
Pinsamt att gå från TOPP till bott!
Men ändå följer man sitt lag vilkorslöst!
På fredag kommer Ä N T L I G E N gubben hem igen.
Regionsmöte för Mc klubbar på lördag, men tillhörande barhäng.
Sj ska jag på hockey igen.
Förmodar att det blir ett par öl för mig också då.
För gud förbjude OM det skulle bli torrt någon gång!

I morgon, innan hockeyn, ska jag också träna.
2 ggr om dagen, håller väder spänningarna borta från magen!
Jag är numera tillbaka i träning & mat utan kolydrater.
Magen lär bli fjuppad ett tag....but so what?
Jag mår hur som helst mycket, mycket bättre.
Bra att få ur sig skiten!*asg*

Undrar vad polisen hade sagt om detta.
Raka rör & för hög buller nivå?
Nå väl, det lär jag aldrig få veta ändå.
Nu ska jag fortsätta här hemma.
Snart är det ÄNTLIGEN fredag som sagt!


Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0