Vacker genuin komplimang

-------- Skrivet av ************ lör 05 dec 2009 00:30 --------
du är sjukt vacker, påminner om en nattfjäril. svävande över dimma.

-------- Skrivet av AngelWitch lör 05 dec 2009 14:15 --------
TACK för din komplimang & vackra förklaring.
Mycket har jag läst, men aldrig något sådant.
Tack än en gång!

Ina


Det var inte svårt att hitta orden när man tittar på dig. Du är svävande men starkt närvarande. Tatuerad på min pupill och förevigt ömt nedtecknad i min själ. Man glömmer aldrig något så vackert.

Kram/ J******

 

-Tänk hur mycket en okänds människa kan beröra en med ord som inte är formulerad enligt "modellen normal"
Annars brukar det vara.
Fan vad snygg du är, dina kläder på mitt golv?
Eller, snygg, knulla?
Suck!
Sånt dimper ner titt som tätt av män i ALLA åldrar.
Men är man över 35 borde det ju finnas mera finess i sitt tyckande, gällande andras utseende.
Eller?
För ingen säger väl, fy fan vad du är ful, dig vill jag inte knulla.
Häxans tankar för dagen......................................................................

Nå väl om det, nu ska jag ta disken.
Hövvet har rätat upp sig & snart ska jag även göra mat till hungriga ungdomar 

Häpp and the witch has left the building!


Önskar samtliga läsare en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0