Sjuk, trött, elr sjukt trött?

Jag tror jag måste få hjälp mot mitt sömn problem.
Sova?
Jag kan knappt stava till det.
Jag är så in i själen trött.
Trött på att somna för att sedan vakna efter en timma, för att bara ligga & vrida mig.
Trött på att se ut som en tvättbjörn runt ögonen.
Finns inget smink i hela världen som döljer det.
Jag är dessutom trött på att somna framåt små timmarna, för att sedan försova mig.
Kulhammare?
Gjutjärnspanna?
Stånga sig mot väggen?
Räv gift?
Arsenik?
Bojkotta livets dryck java en vecka innan säng gående?
Jag har aldrig haft problem med kaffe tidigare.
Btw så har jag A L D R I G haft problem med sömnen heller.
Nu vete fan vad det är som händer.
När jag väl somnar så drömmer jag hel märkliga saker.
Drömarna är dessutom så klara, att det nästan känns som jag är sovande vaken.
Skumt?!?!
Ja iallafall för mig.
Kanske jag ska ta & ringa min häxdoktor på vc iallafall.
Detta går inte längre.
Jag måste få sova om jag ska funka i vardagen & orka ta tag i alla måsten.
Att snitta 4-5 timmar per natt är ingen höjdare.
Gäspar så stort att nästan käkarna hoppar ur led.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0