Sanningen bakom fortune cookies

Jag har varit låg på sista tiden.
Det beror på mycket.
Mycket som har legat under ytan har bubblat upp.
Sånt är oundvikligt!
Förr eller senare så kommer det upp till ytan, hur man sedan hanterar det är en annan sak.
Öppnade för skojs skull en fortune cookie igår.
Den löd........
Magic Fortune Cookie:

"Accept what comes to you each day."


Hmmm, ja vad säger man?
Öppnade ytterligare en idag.
Dagens ord blev............

Magic Fortune Cookie:
"Get away from home awhile to restore your energies."

Visst stämmer dom.
Jag är en beliver, men inte på sånt här iallafall.
Ska bli intressant att se vad det står i morgon.
Jordens undergång är nära?
Eller, du är dömd till sömnlöshet tills du inte längre vet vem du är & när du dessutom har vänt ut & in på dig sj*asg*
Det återstår att se.
Nu ska jag ha i mig mera kaffe, vid 10 ska jag dra till gymmet.
Arschlet har halkat ner en våning så detta går inte längre!
För djävligt när påsarna under ögonen hänger i symbios med röven........skrattar
Maten funkar dock fin fint, LÖGN, jag äter knappt.
Måste bli ändring på det också!


cU all folks...........ta hand om varandra!


Dagens visdomsord............
The first step to better times is to imagine them

Häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0