Saknar!

Jag har allt, jag har inget.
Jag vill ha & jag vill inte ha något
Jag känner allt, men känner ändå inget.
Tiden går, men står ändå stilla.
Hjärtat slår dubbla slag, men behöver ändå defilibreras..
Jag behöver näring, men samtidigt inte.
Jag behöver närhet & omtanke, men väljer ett avstånd.
Står stadigt, benen sparkas bort.
Trygg, men otrygg.
jag bryr mig, men ändå inte.
Jag är fullt levande, men ändå apatisk.
Jag andas, men kippar efter luft
Jag vill, jag vill inte.
Jag vill ha, jag vill inte ha.
Jag vill som sagt ha allt, men ändå inget
Rationell, men samtidigt irrationell.
Vet, men ändå inte.
Ser vägen, men hittar ändå inte rätt.
Ser klart, men ändå dunkelt
Hör hur tomma tunnor skramlar mest, trots att allt är tyst.

Tänker faktiskt inte skriva mer än så!

Dagens tanke..............
Ord ÄR faktiskt ganska överskattat mellan varven & i synnerhet som dom oftast inte leder någonstans....än just till en massa ord.

Avslutar ist med en gammal låt om jag hörde mycket som barn............
Ola Magnell - nya perspektiv
http://www.youtube.com/watch?v=_eEHAS7odbg


TREVLIG, LUGN & AVSTRESSAD Tis, Önskas samtliga läsare.

The Witch

Kommentarer
Postat av: T

de orden hade kunnat komma direkt från mej



KRAMS

2009-12-15 @ 18:40:38
Postat av: Ina

Livet är inte så lätt alla gånger!



Kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0