På resande fot

Jag fick för en stund sedan ett sms från min vän Edina nere i Kroatien.
Hello sexy, wanna visit me, you can stay with me
Hade jag fått frågan för 2 veckor sedan hade jag åkt på studs.
Trots avsaknad på pengar, det hade faktiskt ordnat sig ändå.....elr inte*S*
Hade det inte varit för en stundande jul hade jag inte tvekat, ok då.......kanske LITE då, visar med fingrarna.
Jag vet inte hur man ska tolka dagens fortune cookie.
-
Get away from home awhile to restore your energies.

Ödet kanske?
Finns ödet, finns slumpen?

Kanske man skulle ta alla julklapps pengar, boka första bästa flyg &.....hej dårå *funderar & inser snabbt att, det tänkandet inte alls var logiskt!*
Men jag vill.
Jag vill NU, jag vill inte vänta till sommaren.
Iofs så har jag något att se fram emot.
Gudars så jag saknar henne.
Fru otålig?
Hell yes, that´s my middle name.
Nu......INTE......sen!
Förmodar att jag oavsett, får ge mig till tåls.......damn så trist!
Nu ska jag laga mat & städa.
Tänkte ta tag i städ idag, för att slippa skiten i morgon.
Då ska jag nämligen dricka glögg..........I think.
Det är det som är det fin fina med Nov, Dec & Jan.........då får man dricka hinkvis med sånt, för det har jag bestämt.
Dessutom är det en tradition........gör iallafall mitt bästa för att gömma mig bakom den förklaringen*S*

Blossa Trestjärnig Glögg Spetsad med Rom
*dregglar lite diskret*



Dax att skingra tankarna.........mot Sherwood skogen!


Häp folks


Kommentarer
Postat av: cornsnake

Glöggligt idag vännen?

2009-12-17 @ 22:54:27
Postat av: Ina

Nej fan, jag var tvär pigg i morse.

Starkvins glögg spetsad med Rom gör underverkS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0