Lördag kväll, love you till the end

Började med att S kom med sin A.
Stackars man*asg*
Han blev nog ganska förvirrad mellan varven.
SORRY, det var absolut inte min mening..........inte heller S.
Det dracks n å g r a öl.
För att göra en lång historia kort blev även fd grannen involverad.
Det har skrattats, fick även träffa B**, som jag inte har träffat på jätte länge.
Visst finns det förklaring till det, men inget jag kommer att gå in på något närmre.
Blev dock lite arg på honom när han satt & pratade i telefonen & sa att han var hemma hos R**** & hans flickvän.
Vilket vi båda två väldigt noga poängterade.............vi är VÄNNER & endast det!
Jag ogillar när människor skämtar om sådant.
I fel mun eller fel öron kan det bli mindre käckt av det hela.
Nu kör ju vi med raka puckar här hemma så det är inga problem.
Men man bör tänka sig för vad man säger & till vem.
Det finns många som livnär sig på SKVALLER.
Appropå skvaller, jag funderar på vad som sas efter att jag & R hade lämnat kiosken*S*
Den dåren skulle ge bort mig till gentlemannen som jobbade där......asgarv
Han hade köpt snus till sig & cigg till mig.
Kortet fungerade inte som det skulle, varpå den brighta idén.
Du kan få kvinnan här ist säger han.
Tur att mannen bakom disken också hade humor.
Han frågade R om han inte ville ha mera, än bara snus & cigg.
Nä säger han, jag är ganka nöjd.
Bortgivar mannen är NÄSTAN helt normal, för att vara så onormal*S*.
Helgen elr rättare sagt lördagen var än dock ganska lugn & städad.
Skönt, jag orkar bevisligen inte rusa på i X2000 hastighet.
Nu ska jag dricka kaffe.
Nog känner man sig lite seg.....är ege för gammal för sånt här*S*..... men det är en ganska ok smäll att ta, när man har haft kul!
Avslutar med en låt MIN Man skickade till mig.
Kan man göra annat än att älska honom?
http://www.youtube.com/watch?v=mjtzdummdCA

I just want to see you
When you're all alone
I just want to catch you if I can
I just want to be there
When the morning light explodes
On your face it radiates
I can't escape
I love you 'till the end

I just want to tell you nothing
You don't want to hear
All I want is for you to say
Why don't you just take me
Where I've never been before
I know you want to hear me
Catch my breath
I love you 'till the end

I just want to be there
When we're caught in the rain
I just want to see you laugh not cry
I just want to feel you
When the night puts on it's cloak
I'm lost for words don't tell me
All I can say
I love you 'till the end





Miss You!





















För äldre inlägg scrolla nedåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0