Helt sannslöst men självklart bara att förvänta sig!

Hittade en "lucka, fack" på torktumlaren.
Började självklart punda runt med den.
Tjing tjing, var väl inte så konstigt att kondens lampan har lyst på maskinen.
Facket.....FUCKET var fullt av vatten & torktumlar ludd.
Inte viste vi att det fanns en sånt fack på maskinen.
Vi fick den nämligen & jag TROR inte vi fick med bruksanvisningen.
Fick vi det så var vi alldeles....BEVISLIGEN.......för lata för att läsa den.
Glad i hågen började jag spola rent det käcka facket jag hade hittat.
Funkade kalas bra, fram tills det slog tätt i avloppet.
Det borde jag ju ha kunnat räkna ut med röven, INNAN jag började.
Men icke, den tanken svävade inte ens en gång genom pannloben när jag stod där & spolade så glatt.
Till saken hör att det är gamla rör i den här förbannade kåken.
Vill det sig riktigt illa så får vi inte själva bort "stoppet!
KUL, en fredag som denna.
FREDAGSMYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dubbel fuck!.
Översvämmning i hela badrummet, en tumlare som är full av tumel ludd & pricken över i, ett redigt stopp i avloppen.
Hej babberiba tjing tjing...........SUCK!
Hörde jag ordet impulsiv?
Att göra först & tänka sen?
Slår man upp något av det står det GARANTERAT Ina efter som förklaring.
Bilden som hör till förklaringen, är en mycket irriterad häxa, liggandes på alla fyra, grävandes i avloppshålet.
NÄ jag menade INTE det hålet...............FY på er nasty people!
Ska ta mig en förmyndar pilsner, röka 14 cigg, äta en burk valium & börja gräva igen.
Fredagsmys var det ja.
Kanske jag skulle tända ljus i badrummet för att få den där "mys känslan" också?
Ironi?
Nej inte alls, jag är grav allvarlig!
Bild på ett living hell kommer ev senare.
Fram tills dess....................



Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0